بنام خالق دادادر ورب حیّ ودود

همان خدای که نبود به غیر او معبود

خدای قادر و منان وذوالجلال وعظیم

یگانه ای که رحیم است ومهربان وکریم

پس از ستایش ذات احد که بی همتاست

درود من به محمّدص که سیّد دوسراست

پس از پیمبر خاتم سلام من به علی

که بعد ختم رسولان  به خلق گشته ولی

پس از علی زدل وجان سلام بر زهرا

سلام بر حسن وبر حسین وآل کسا

پس از حسین وحسن آورم هماره به لب

کنم به ساحت دیگر ائمه عرض ادب

سلام وعرض ارادت به مهدی موعود

که اوست حجّت یکتای حق به ’ملک وجود

پس از درود به مهدی به رسم هم عهدی

سلام باد به یاران حضرت مهدی

سلام باد به ارواح یک یک شهدا

به پیروان خمینی که بود روح  خدا

درود عالم وآدم به روح پاک امام

الی الابد به روانش درود باد وسلام

سلام بر دو جگر گوشه اش دو فرزندش

به مصطفی وبه احمد به هردو دلبندش

 سلام باد به آن بانوئی که یارش بود

هماره در همۀ عمر غمگسارش بود

کسی که با همۀ هستی اش کنار امام

نمود یاریش از جان دل برای قیام

درود ورحمت وغفران خالق منان

به روح پاک و بلند خدیجۀ دوران

زنی که یاری دین کرد با تمام وجود

ویاوری زامام زمان خود بنمود

امام مثل پدر بود بهر این امت

وهمسرش به عیان مادرانه کرد همت

وما هماره به این خاندان بدهکاریم

کنون که مادر ما رفت ماعزا داریم

زداغ رحلت مادر فسرده خاطر ماست

زدیده اشک بریزیم عزای مادر ماست

اگر بناست که اشکی روان شود زدو عین

 رواست گریه ولی بهر مادر حسنین

برای بانوی پهلو شکسته اشک رواست

که اوست دخت نبی وحبیبۀ دوسراست

به بازوان ورم کرده  صورت نیلی

به گوش پاره وروی کبود از سیلی

به یاد فاطمه وآن همه مصیباتش

که گشته مرگ برایش اهم حاجاتش

به اشک دیده به آن بانو احترام شود

نثار همسر مرحومه امام شود 

تو «محسنی» زبصر اشک غم نما جاری

بیاد غربت زهرا نما عزاداری